אאא

אכלוס לצד המשך בנייה

במקביל, מותג המגורים 'ג'רוזלם אסטייטס' - אשר עם השנים צבר אמון רב והפך לפרויקט הנחשק ביותר בירושלים, ממשיך להתחזק בקרב הקהילות היהודיות בארץ ובעולם, והביקוש לדירות בפרויקט רק הולך וגדל. בניית הפרויקט נמשכה השנה כמעט כרגיל, ומאות פועלים עמלו מדי יום עד להשלמת השלב הראשון שכבר אוכלס: בנייני הכד, הדקל, הנבל והגביע. 

מחלקת השיווק בחברה עבדה השנה מסביב לשעון, ומלבד הדירות שנמכרו בארץ, נחתמו עסקאות רבות גם בחו"ל, אחרי שאנשי השיווק נסעו במיוחד לפגוש את הרוכשים המתקשים להגיע לפה בעצמם.
עקב הביקוש הרב וסיום הבנייה של השלב הראשון, פתחו בחברה את הליך השיווק גם לשני בניינים מהשלב השני: 'החצוצרות' ו'הכינור', וכבר הגיעו אל מעל 50% מכירות מתוכם, זאת במקביל לבניית שלב זה אשר החלה השנה ומתקדמת אף היא בקצב משביע רצון.

היקף חסר תקדים

לסיכום, לפי דיווח שהגיע ממחלקת המכירות בחברה, בשנה האחרונה לבד נמכרו דירות בסך כולל של כ 100 מיליון דולר (נוספים על 250 מיליון דולר ממכירות של שנים עברו) - סכום שהוא בלתי נתפס וחסר תקדים בשוק הפרויקטים הירושלמים, אף באלו היוקרתיים ביותר.

בג'רוזלם אסטייטס תולים זאת בכך שהשנה התגשם החלום למציאות ואפשר היה לראות בעיניים (גם אם רק בצילומים מרחוק) את הבניינים רבי הפאר מבפנים ומחוץ עומדים על תילם, בדיוק כפי ההבטחה הראשונית.

 

כיכר בשיתוף ג'רוזלם אסטייטס